Array ( [type] => 2 [message] => mysql_connect(): Headers and client library minor version mismatch. Headers:100337 Library:30121 [file] => /home/viablog/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  اره برقي سيپوركس اره برقي سيپوركس

بلوک سبک هبلکس سیپورکس

اره برقي سيپوركس

اره برقي سيپوركس با لوازم و متعلقات

در گذشته برخي انجام كارها در امور ساختماني مانند برش بلوك با اره چون به صورت دستي توسط افراد صورت مي گرفته، داراي مشكلاتي از قبيل زمان بر بودن، هزينه زياد و نياز به نيروي انساني زياد و… بود و لازم بود كه مواردي رعايت شود. از جمله اين موارد دانستن مشخصات اره دستي مناسب براي اين كار است. بايد براي بريدن بلوك، اره اي را انتخاب كرد كه تيغه هاي آن مانند اره برقي سيپوركس تيز و فولادي باشد تا بتواند انواع بلوك سبك ساختماني كه داراي جنسي خاص هستند، را برش دهد.

برش انواع بلوك سبك ساختمان با اره برقي سيپوركس

برش بلوك امري زمان بر است و مدت زماني طول مي كشد تا از هم جدا شوند. زمان هم يكي از فاكتور هاي مهم در اين صنعت است؛ چون مهندسان ساختمان و ناظران طبق زمان مشخصي بايد پروژه را به فازهاي مختلف برسانند تا سرانجام به مشتري تحويل دهند.
مورد بعدي، فردي كه اين عمليات را انجام مي دهد، بايستي از قدرت جسماني بالايي برخوردار باشد و تمركز بالايي داشته باشد تا هنگام بريدن آسيب نبيند. گاهي اوقات هم ممكن بود، بريدن بلوك به درستي و مطابق با سايز موردنظر نباشد و در اين صورت بايد بلوك را تعويض مي كردند و مجدد بلوك بعدي را برش مي دادند. مشكلات بيشتري هم وجود داشته كه ذكر آن در اينجا نمي گنجد. اين موارد از مهم ترين نكاتي است كه بايد به آن توجه نمود.
امروزه پيشرفت فناوري و تكنولوژي در هر صنعتي همه امور را آسان كرده و اين سهولت باعث صرفه جويي در زمان و راحتي كار است. در صنعت ساختمان سازي هم اين تغييرات، مثبت واقع شده و فرآيندهاي ساختماني با دقت و سرعت بيشتر انجام مي گيرد و نياز به نيروي انساني كمتري است. اره برقي يكي از راه حل هاي اين مشكل است كه در انواع مختلف و برندهاي متفاوت در بازار وجود دارد.

روش استفاده از اره برقي سيپوركس

هدف از توليد اره برقي سيپوركس برطرف كردن تمام مشكلات ذكر شده است. اين محصول داراي مزاياي زيادي است كه اگر تا انتها اين متن را بخوانيد با تمام ويژگي هاي آن آشنا مي شويد. استفاده از اين اره سيپوركس آسان است و هم در طول و هم در زاويه مي تواند سريع، يكنواخت و دقيق انواع بلوك را برش دهد.

اين محصول داراي چند طبقه است و اگر هنگام برش بلوك، اضافاتي وجود داشت آن مقادير بازيافت و قابل استفاده و اجرا مي باشد. اين اره برقي مجهز به موتور القايي AC بادوام است و نيازي به تعمير و نگهداري منظم ندارد. به دليل جمع و جور بودن اين اره فضاي زيادي را اشغال نمي كند و مي توان آن را به راحتي با يك وسيله نقليه بارگيري كرد.

نصب اره برقي برش بلوك هبلكس

به دليل استقبال و استفاده از بلوك aac در ساخت و ساز ابزارآلات نويني طراحي و به كار گرفته مي شود. براي برش انواع بلوك سبك مي توانيد از اره هاي دستي و برقي سيپوركس استفاده نماييد. در ويديو زير روش نصب و اسمبل كردن اره برقي برش هبلكس يا دستگاه برش زني بلوك آموزش داده شده است. با مشاهده اين ويديو به طور كامل مي توانيد خودتان اين اره برقي را در محل پروژه نصب نماييد.

همراه ما باشيد: بلوك سيماني


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1402/12/13 ساعت: ۱۱ توسط:heblex-siporex :